Yooka-Laylee otrzymało pogorszenie grafiki 64-Bit.

Playtonic Games dziś zaprezentowało downgrade do gry Yooka-Laylee. Zaplanowane pogorszenie grafiki to 64-Bit Tonic, który sprawi, że tytuł będzie prezentował się jak gry z Nintendo 64 dwadzieścia lat temu.

Yooka-Laylee to platformówka 3D, która początkowo planowana była na Nintendo Wii U i pozostałe platformy ówczesnej generacji jako zbiórka na Kickstarterze. Twórcy Playtonic Games (kiedyś z Rare), którzy dla Nintendo tworzyli takie hity jak Banjo-Kazooie i Donkey Kong Country postanowili ponownie zmierzyć się z platformówką w starym stylu.

Ostatecznie wersja na Nintendo Wii U została anulowana, a gra w pudełkach wydana została na PlayStation 4 i Xbox One w kwietniu 2017 roku. Później dla złagodzenia bólu grającym na konsolach Nintendo zapowiedziano przeniesienie tytułu na Nintendo Switch. Yooka-Laylee ukazał się dopiero w grudniu 2017 roku i tylko w wersji cyfrowej. Posiadacze konsol Nintendo w dużo wyższej cenie mogli nabyć pudełko dopiero w październiku 2018 roku, kiedy to tytuł wydało Limited Run Games w limitowanym fizycznym wydaniu.

Tytuł dosyć niedawno doczekał się obniżki -50% dzięki czemu postanowiłem go kupić w wersji cyfrowej. Yooka-Laylee bardzo, ale to bardzo przypomina Banjo-Kazooie i czerpie z niego garściami. Jeśli ogrywaliście dwadzieścia lat temu przygody „miśka z ptasiorem” i byliście zadowoleni, to nowa produkcja również będzie Was bawiła. Za te wszystkie perturbacje z wydaniem gry na konsole Nintendo i brak wersji pudełkowej z prawdziwego zdarzenia polecam zakup na promocji, a będziecie zadowoleni.

Poniżej jeszcze kilka screenów z pogorszenia grafiki. Gra w wersji HD jest ciekawa, a ten dodateczek 64-Bit potraktuje jako ciekawostkę.

Czy graliście w Yooka-Laylee? Jakie są wasze wrażenia?

3 comments on “Yooka-Laylee otrzymało pogorszenie grafiki 64-Bit.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *