Od chwili premiery Dooma pojawiały się apele o dodanie celowania ruchowego na wzór tego znanego ze Splatoona 2. Ten sposób grania zapewnia najwyższą możliwą precyzję i szybkość reakcji niedostępną do tej pory na konsolach. W końcu doczekaliśmy się. Co ciekawe prawdopodobnie najważniejsza zmiana z całej aktualizacji nie została oficjalnie ogłoszona, na Twitterze Dooma wspomniano tylko o poprawkach błędu z dźwiękiem i menu. Pojawiają się również pierwsze donosy od graczy dotyczące poprawy płynności gry.
We’ll be releasing an upcoming patch for #DOOM on #NintendoSwitch this month. We’ll provide full patch notes – covering audio issues, menu fixes, and more – as we get closer to release. pic.twitter.com/0YyJ9OTqzK
— DOOM (@DOOM) 9 lutego 2018
Tak wyglądają zaktualizowane o celowanie ruchowe opcje. Dziś 20.02.2018 wieczorem będziemy testować najnowszą aktualizację Dooma, wszystkich zainteresowanych wspólnym graniem zapraszam na Discorda.