Devil's Third Logo

Tomonobu Itagaki broni Devil’s Third

W odpowiedzi na negatywne opinie pierwszych graczy, Tomonobu Itagaki współzałożyciel Valhalla Game Studios zrzuca winę na niskie umiejętności testujących Devil’s Third.

[ about previews ]
Guys,
At last, I was be able to understand about the reactions.
Devil’s Third is the game which reflects the player’s skill directly/vividly.
This is truth.Tomonobu Itagak

Pojawiło się też wiele głosów na temat słabej grafiki w grze, pytań na temat gry na podzielonym ekranie i komunikacji głosowej. Jak twierdzi Pan Itagaki komunikacji głosowej nie będzie ponieważ nie wystarczy na nią przepustowości, którą spożytkowano na 16 osobowy multiplayer. Z kolei na split screen nie pozwala moc obliczeniowa konsoli, ponieważ całą wykorzystano w trybie dla pojedynczego gracza.

[About the specifications of Devil’s Third]
Frame rate: 30fps.
*note: I promise you can fully enjoy this MASSIVE shooter with 30 fps.
Split Screen: This game don’t have split screen feature for both offline and online play. ‚Cuz I used all the power of Wii U for single player. That was tough tradeoff for me. Plz understand.
Voice chat: We don’t equip voice chat feature. ‚Cuz we had maxed out its bandwidth to achieve online play by 16 users.Tomonobu Itagak

O ile tematy umiejętności dotychczasowych recenzujących jak i kodu sieciowego są dyskusyjne to wykorzystanie całej mocy Wii U w trybie single zdaje się być zwyczajną bzdurą. Batman: Arkham Origins działający na tym samym silniku graficznym Unreal Engine 3 co Devil’s Third wygląda o niebo lepiej, nie ustępując wersjom na pozostałe konsole jak i PC. Więc jak widać można.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *